NOVÉ BYDLENÍ BĚLOTÍNSKÁ
Urbanisticky se jedná o novostavbu městského bloku mezi ulicemi Nová a Bělotínská (sever a jih) a mezi areálem firmy Cetris a.s. a kruhovou křižovatkou v nákupní zóně (východ a západ). Městský blok je tvořen souborem polyfunkčních staveb A, B, C a D. Novostavby jednotlivých polyfunkčních bloků jsou navrženy po okrajích takto vymezeného území, centrální vnitřní část nového městského bloku je vyhrazena veřejným prostranstvím s výraznou parkovou úpravou.
Nezávazná poptávkaPolyfunkční blok A1 až A4 podél ulice Nové a polyfunkční blok C1 až C4 podél ulice Bělotínské jsou navrženy jako šestipodlažní s jedním podzemím resp. šestipodlažní s přízemní podnoží.
Polyfunkční blok B je v souladu s podmínkami prostorového uspořádání území navržen jako výšková dominanta v pohledových osách ulice Nové, Bělotínské a Zborovské – jedná se o jedenáctipodlažní objekt s jedním podzemím. Polyfunkční blok D1, D2 je naopak navržen jako čtyřpodlažní a vytváří výškový přechod k areálu firmy Cetris a.s.
Navržené urbanistické řešení vytváří nový městský blok s kapacitou 187 bytů, který vhodně funkčně a prostorově zabírá území bývalého Stavebního podniku mezi obytnou zástavbou nad ulicí Novou (sídliště Nová) a pod ulicí Bělotínskou (Cementářské sídliště) a rozhodně přispívá ke zkvalitnění městského prostředí v této části města Hranice n. M.
Architektura jednotlivých polyfunkčních bloků je vedena snahou o rozmanitost a jedinečnost celého nově navrhovaného městského bloku, tak aby každý z nich měl svou vlastní výrazovou identitu. Sjednocujícím prvkem celého městského bloku pak bude barevnost a použité materiály na fasádách jednotlivých polyfunkčních bloků.
Dopravní napojení pro příjezd do řešeného území bude v zásadě zachováno. Stávající sjezd z ulice Nové v blízkosti kruhové křižovatky bude využit i pro navrhovanou výstavbu a bude doplněn sjezdem z ulice Nové v prostoru mezi bloky A4 a D1 poblíž areálu firmy Cetris a.s.
Parkovací plochy pro nově navrhovanou výstavbu jsou v převážné míře navrženy jako součásti jednotlivých polyfunkčních bloků v prvním podzemí (blok A, B) resp. prvním podlaží (blok C, D) – 147 míst. Parkovací plochy na terénu jsou navrženy podél ulice Nové a podél vnitroblokové obslužné komunikace v počtu 115 míst.
Nezávazná poptávka